Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2011, 12:32   #5
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Tak EE

Jo, jeg er jo blevet truet med kontanthjælp de sidste næsten 3 måneder, men da hun har skullet indhente status er det trukket ud. Og så skulle jeg selv udfylde RP, så endnu engang trak det ud. Men HEEEEEEELE tiden har jeg fået af vide at jeg IKKE kunne forlænges på nogen måde. Og som dig, mener jeg også 27.4 bør gælde i mit tilfælde.

Og åååh ja - det er rigtigt - det må han jo ikke... Håber ikke det blir et problem. Netop fordi hun og lægekonsulenten har sagt det samme. Arrrrrrgggghh, nu begynder tankerne jo at kredse om det! P*S og M*G L*RT - hihi...

Aktindsigt og lægeskøn skal jeg have fat i - tak for reminder. Har jo hele perioden ventet på aktindsigt i forbindelse med partshøring, men hvis jeg automatisk forlænges, skal jeg vel ikke parthøres?

Jeg vil skrive til hende og høre hvor jeg står i forbindelse med forlængning. I min bog burde det jo være klappet og klart med 27.4 - men som du skriver. Man kan ALDRIG være sikker på noget som helst. Hun sagde ved sidste møde (inden hun hentede opfølgende status) at afhængig af hvad psykiater sagde, var eneste mulighed MÅSKE netop den §.

Heldigvis er jeg vant til kun at holde det på skrift. Tør ikke tage tlf hvis den ringer med ukendt/hemmeligt nummer - og har jo som de fleste andre problemer med hukommelsen. Og dette ved hun godt, så al vores kommunikation har været på skrift!

Tak for fif'ene EE - og du kan tro jeg vil holde fast i afklaring. Og det vil min psykiater heldigvis også.

Håber virkelig også at der snart sker nyt i din sag - er spændt på hvordan det går med din klage
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat