Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2015, 00:21   #1887
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Ja markedet går sku hurtigt..
Alt for hurtigt..

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Jeg har aldrig prøvet en dripper før Web.
Men har planlagt at hvis alt går efter planen, så skal jeg igang med selvblander og dripper indenfor de næste 2-3 måneder.

Ja drippers er billige.. især på fasttech

men jeg skal vel os have noget kanthal tråd, organisk japansk vat, et ohm-meter og alt sådan noget - så det er jo ikke bare lige at springe ud i...

double mint på en dripper er heller ikke særlig behageligt - så det kræver en lidt større investering, end jeg kan overskue nu.

Men tak, jeg gemmer lige det link - så kigger vi på det engang i fremtiden
Ja det er rigtigt....et ohm meter, vat og kanthal tråd er et must have da man ellers får svært ved at komme igang...

Man bør også indkøbe en væske med lavere mg nicotin i.....end man plejer at bruge...

Det kræver såmænd kun et enkelt forsøg med 26 mg nicotin væske på en dripper med 0.15 ohm og 80 watt....så stopper det helt af sig selv og man får fat i noget væske med meget lav nicotin indhold....omkring de 3 - 6 mg...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Har du prøvet en Joyetech delta II?
Nej desværre....har ikke prøvet den endnu men det skal jeg...venter bare på at man kan købe færdiglavet coils til den herhjemme...det kunne man ikke sidst jeg kiggede..

Alle jeg har hørt ja de er vildt begejstret over den Joyetech Delta II...

De siger alle at den er langt bedre end Aspire Atlantis og Kanger Subtank...

Hvis den er det ja så må det være et must have eller et kæmpe nice to have..

Men er det ikke vildt....i dag....ja der kan alle bare gå direkte igang med subohm...

De kan gøre dette reguleret og med al den sikkerhed der skal til....hvilket er fantastisk...

Bare da jeg begyndte at dampe og det er altså kun ved at være 1½ år siden....ja der blev man nødt til at bruge et mekanisk mod....uden nogen form for sikkerhed indbygget...ud over den viden man selv havde sat sig ind i...

Alt det behøver man slet ikke mere...da man bare kan gøre det reguleret og man kan endda gøre det ret billigt....synes altså at det er vildt så hurtigt som det udvikler sig....men rigtig godt for brugerne...

Tilføjelse:

Hvis man har problemer med at lave eller vikle sine egne coils....ja så bør man klart have disse til hjælp http://www.fasttech.com/products/303...ol-3-piece-set

Har man dem ja så vil det være svært at lave en dårlig coil...

De fås også i andre varianter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat