Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2013, 14:41   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vej86 Se meddelelser
Det er helt ok at der er forskel på om man har været i Danmark hele tiden eller om man har været ud af landet i nogle år. Sådan er det bare. Og det skal der ikke laves om på. Jeg ved godt der er nogle som kun har sin brøkpensionist De har ikke været i landet hele så de har ikke været med til at bygge det samfund op de kommer op til. Så det er ok at der er forskel op om man har været i Danmark. Eller om man kommer her op
Hvad mener du med, at de ikke har været med til at bygge samfundet op??? Tænker du med murerske og mørtel??

Tag sådan en som mig, jeg har boet her altid, men har aldrig været med til at bygge noget op - tværtimod har jeg været én stor økonomisk belastning for samfundet siden barnsben.
Men jeg har fuld ret til førtidspension.

Enhver brøkpensionist har garanteret formået at ''bygge meget mere op i DK'' end jeg nogensinde kommer til. De har sikkert også bidraget til, at jeg kan få førtidspension, gennem deres skatter mm.
Flere har knoklet i og for Danmark i 10, 20, 35 år!!!!

Det er da sådan at jeg selv godt kan finde på at skamme mig, når jeg læser om deres sager og i mit stille sind, kommer til at sammenligne med min egen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat