Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2011, 12:07   #10
Sille81
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2011
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 54
Styrke: 14
Sille81 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Hej Sille

Kunne tyde på at du har læst på min blog.

Hvis du ikke kan undgå at skal forbi klinikprojektet, så skal du have en bisidder og du skal optage mødet og gør det skjult og kan du få en med fra fagforeningen så ville det være godt.
Men du kan også snakke med din sagsbehandler om at du ikke er tryg ved at skulle omkring hende da hun er tilhænger af Term modellen, som ikke anerkender fibromyalgi. Og så bruge den vinkel til at argumentere for at du ikke skal forbi hende.

Dog kan jeg også fortælle at vi er flere som sidder en en arbejdsgruppe, hvor der er et par stykker som skal til møde i dag med Majbrit Iversen for at snakke om blandt andet Ida Krabbe og det hun laver.
For det hun og Aalborg Kommune laver er ulovligt som jeg også har skrevet på min hjemmeside, for hun må som lægekonsulent ikke have kontakt til en borger.

Dertil har jeg som sagt også en klage kørende hos Patientombuddet, afventer dog en afgørelse.
Til jer som vil læse om det, er indlægget her.
http://www.xn--sigenstrm-s8a.dk/post...nes-syge!.aspx

Jeg har læst din blok, og var skam ved at falde ned af stolen. Det er uhyggelig læsning, der gjorde mig meget nervøs.
Jeg ved ikke om jeg kan slippe udenom, men tvivler på det. Jeg skal til møde med min sb den 14/10, og der vil jeg gerne forsøge på det. Det er dog lidt svært, da man jo ikke kan finde beviser for hun bruger TERM modellen.

Jeg kan måske får min sb fra fagforeningen med, men ikke let at vide før jeg har en dato for mødet. Da hun sidder i Vejle...

Jeg vil lige takke for alle svarene, dejligt med noget opbakning, især nå man føler sig noget alene i kampen.
Sille81 er ikke logget ind   Besvar med citat