Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2015, 18:07   #5
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Du har ret i at raske mennesker dømmer ud fra deres egne forudsætninger. Selv personer der kommenterer artikler på nettet, skriver at de fejler dit og dat og alligevel fordømmer de andre der ikke kan det samme som dem selv.

Selv er jeg fysisk syg, men det kan kun ses på en let halten, så når jeg ved toget tager elevatoren op i stedet for trappen kommer der også bemærkninger fra cykellister der mener at de har mere ret til at bruge elevatoren end jeg.

Desværre er det nok noget vi syge mennesker, med et skjult handicap, bliver nødt til at leve med, vi må lære at ignorere diverse kommentarer om alverdens ting, som andre mener at vi kunne gøre bedre.
Vi må forsøge at gøre det uden at tage det personligt, jeg ved godt at det er lettere sagt end gjort.

De personer som kommenterer på hvad du kan og bør er nogle fjolser som ikke ved hvordan det er at være dig. Du bliver nødt til at være stærk, ignorere dem og kun lytte til dig selv og din egen krop, du er specialsten når det drejer sig om dig.

Når og hvis energien og lysten til at frivilligt arbejde så engang dukker så bør du naturligvis tage ideen op igen, men ikke før helbredet vil.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat