Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2009, 23:46   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jsn har lavet dem om til worddokument, og til to andre dokumenter, men de kan simpelthen ikke printes ud!!

Jeg tror faktisk den mangler ny patron, det seneste er skrevet ud i lysegråt - det plejer at være sort, og der er en dråbe der lyser ser jeg lige. Så jeg køber en ny patron i morgen.....eller er de mon billigere på nettet?

Efter jeg geninstallerede printeren er der kommet nye funktioner når jeg åbner e-boks dokumenterne, så der er da håb forude!

Nu irriterer det mig bare VILDT og jeg kan simpelthen ikke lade være med at rode med det hele tiden, tror det er en del af mine diagnoser - det går helt over i tvangshandlinger

Og i gør så meget for mig, og jeg vil så gerne kunne melde tilbage, at nu kører det hele og at jeg printer på livet løs, men for F***** hvor er det drilsk.

Jeg vil prøve at kigge lidt på opdateringerne, men hvis det skal installeres manuelt, så går det galt, for jeg ved INTET om computere og kan i princippet lige så godt sidde - og til og fravælge noget på russisk, for jeg forstår det simpelthen ikke.
Og ret ofte slår det over i noget engelsk som jeg også må sidde og hakke rundt i, halvt i blinde.......

Så jow, jeg er lidt på herrens mark...

Men skal i have!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat