Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 10:06   #175
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jo jo Lean virker skam...

Både dig webmaster og dig Peter forstår det tilsyneladende ikke, hvordan tingene fungerer i virkeligheden.

En titel som autoriseret vil som sagt efter min mening intet ændre på noget. Basta.

Og dine evige snak om Lovbundne frister. øh ja, men de må jo gerne overskride fristerne. Og hvis de gør er netop som der står, at en borger blot skal have skriftlig besked om hvornår så afgørelsen finder sted. Lad være med at få det til at lyde som om at alle sager 100 % skal nå fristen. Det kan man umuligt gøre. De skal have en sag tilstrækkeligt oplyst før man overhovedet afgør sagen. Det er hvad loven siger. Og det er kun sociale områder, der skal sættes frister, dvs. ikke f.eks. alle sager i jobcentret.

God weekend.
Ah men da kære ven....

Alle andre forstå ikke tingene men det gør du...mener du??

Det er da vist dig der ikke har sat dig godt nok ind i tingene....

Der er ingen herinde der siger at kommunerne ikke må være længere tid om deres sager....

Nææ du....det der er problemet er at kommunerne IKKE vil FASTSÆTTE de frister......

Du ved....som der står i lovene at de SKAL....

I øvrigt...så overholder kommunerne ikke engang det at de skal skrive til folk at deres sag ikke kan nå at blive færdig...i særligt mange sager...

Dit problem er nok at du arbejde på en kommune og du dermed åbenbart ved bedre end alle andre....eller hva???

Lad være med at udtale dig om ting du ikke ved....og lad i det hele taget være med at lægge ting over på os andre....ting som det kun er dig der åbenbart udtaler...

Du aner ikke hvad jeg ved og hvad jeg ikke ved....ja det gør du jo heller ikke med andre....hvad de ved og ikke ved...

Det er helt fair at du har en mening....at det ikke vil hjælpe med at autorisere folk....det er så din mening....

Min mening er så at din mening er totalt farvet af at du sidder på en kommune....

Men det er jo bare min mening...

Jeg spurgte ind til....vel at mærke som det eneste....til hvad der så ville hjælpe.....

Men det kan jeg forstå at du ikke er interesseret i....

Det er åbenbart kun for at nedgøre folk....ja det gør du jo ved at sige at vi ikke forstår virkeligheden....at du er her i tråden...

Som den kærlige person jeg er så får du da lige et kram og så håber jeg at du kan være lidt mere konstruktiv fremover.....hvis ikke...ja så har du jo muligheden for at blive væk...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat