Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2014, 22:04   #1280
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ha ha man skal godt nok være god hvis man skal ødelægge metaltråden ved at sætte vat i....medmindre du har taget tråden helt ud...men det er jo ikke nødvendigt for at sætte vat i...

Ja de kan fås meget billigere hvis du er tålmodig ang ventetid på pakken og chancen for at en enkelt pakke kan forsvinde i ny og næ...

Fraskrivelse: Kom ikke og beklag jer hvis i køber hos nedenstående via dette indlæg..og noget går galt..

Ikke at jeg har oplevet det og jeg har handlet rigtig meget der ...

http://www.fasttech.com/products/141...l-heads-5-pack

5 $ er lig 27.22 kr..for 5 stk's giver ca 5.44 kr pr stk...det kan vist nok ikke gøres billigere..

Der er foresten gratis forsendelse...vil man kunne spore sin pakke ja så koster det en krone eller to...jeg vælger altid at kunne sporer pakkerne derfra...

Men der er en masse på nettet der advarer imod Fasttech og at pakkerne aldrig kommer frem...

Men som sagt handler jeg der meget og jeg har altid fået mine pakker....selvom nogle af dem er en måned om at komme frem til mig...

Men det kan jo være at det bare er mig der har været heldig...

Med de priser de holder sig ja så har jeg meget tålmodighed...og skulle der blive en pakke væk...ja så overlever jeg det nok...

Jeg kunne dog ALDRIG drømme om at købe min væske der...da det er alt for usikkert hvad de kommer i...

Så skal man handle hos Fasttech ja så gør man det på eget ansvar..

Så til et super Tilbud

Til dem der evt "samler" på nikotinbaser på 36 mg eller lavere ja så kan man spare 15 % hos esug her http://www.esug.dk/?ItemNo=40084
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat