Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2015, 02:35   #2045
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Enig @Mand....jeg har også bestilt utroligt mange pakker på den måde....med minutters mellemrum....og de er aldrig blevet stoppet...

Så det at told selv skulle kunne lægge dem sammen til en forsendelse....så man skal til at betale moms....ja den køber jeg heller ikke....

@Mand....du kan sagtens gå ned til 0.5 ohm....hvis det er en subtank du skal bruge...

Det kommer lidt an på hvor meget "krudt" du vil have ud af den....

Hmm mener at kunne huske at den K-box at den sagtens kan gå ned til 0.5 ohm....er lidt usikker....enten er det 0.4 eller 0.2 den kan gå ned til...

De fleste der bruger 0.5 ohm til en subtank....ja de plejer at bruge omkring 20 - 30 watt....

Men du bør prøve dig frem...hvad du bedst kan li...

Edit

Kan se hvad det var der forvirrede mig nu...

Hvis du kigger på det link du lagde @Mand https://www.fasttech.com/p/2625200

Så står der to modsatrettede ting....

Der står at den går ned til 0.4 ohm.....og der står samtidig at den går ned til 0.2 ohm...

Hvis jeg ikke husker helt forkert så går den originale ned til 0.4 ohm....

Men det betyder jo ikke så meget så længe du ikke går under 0.5 ohm...

Bare lidt underligt at de skriver to forskellige ting....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat