Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2012, 12:15   #761
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Da væske med nikotin ikke er til at finde i Danmark bruger jeg denne yderst billige polske side..kvalitet og pris er i top og der bliver leveret til tiden:
Nikotin-væske...den almindelige væske uden nikotin gjorde bare ikke arbejdet for mig.
Nu blev jeg jo nysgerrig og var inde og lure på den hjemmeside, og det er sgi godt nok billigt derinde, en del billigere end der hvor jeg plejer at købe, så jeg har lige bestilt 120 ml mentol-væske
Tak for link

Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja der dukker flere og flere internet butikker op herhjemme til e-damperne.

Jeg skal igen igang med at give det et seriøst forsøg, jeg har købt 20-30 rygevæsker som alle smager kvalmende parfumeret osv. det har afholdt mig et lang stykke tid - da det jo bare er penge lige ud af vinduet for hver væske man køber og skuffet bliver man os.

Er mest ude efter en rygevæske med Prince smag, samt evt. en menthol.
Buddha kom med et link længere oppe til en polsk forhandler, og der er de ret billige og jeg har tjekket på nettet, det skulle være en ok kvalitet. Nu ved jeg ikke hvilken styrke nikotin du plejer at bruge, men her er link til mint-væske 24 mg http://www.inaweraflavours.com/en/li...-24-mg-ml.html

Jeg har aldrig købt andet end mint/menthol væsker, synes det er for underligt at skulle ryge lakrids eller kaffe eller sådan noget gg
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat