Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2009, 12:43   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
MTVRV1 nu blev jeg altså nysgerrig for at finde ud af hvad det der BBPV var for noget ...

Jeg er også en af dem der lider af svimmelhed hele tiden ved bestemte bevægelser når jeg ligger ned når jeg rejser mig op, nogen dage kan jeg ikke holde ud at kigge på feks hylder i brugsen for så bliver jeg svimmel , jeg har været på fisketorvet en eneste gang i hele mit liv og hold da op jeg kom hurtig ud igen, jeg kan ikke være steder med stærkt lys og meget glas underligt...

Nu er det jo sådan at jeg er en af dem med adskillige sygdomme som har svimmelhed som følge sygdom , derfor er der ikke nogen der tager mig særlig seriøst hvis jeg siger at svimmelhed er et problem , de klapper mig på hovedet og siger ja ja selvfølgelig er det , det men vi kan ikke gøre noget .. oki hej hej og så er jeg ude igen ...

Nu har jeg så haft problemer med mit højre øre ret længe og været ved ørelæge som igen kunne konstatere det er kronisk lær at leve med det vi kan ikke gøre noget og det er bla det der gør dig svimmel og jeg har sindsyg ondt i mit højre øre i perioder, der flyder væske ud fra det ,fordi jeg øjensynlig ikke danner ørevoks (var beskeden) så spis smertestillende og lev med øret og svimmelhed...

Mit øre kan gøre mig svimmel
jeg har haft virus på balancenerven og der kan være opstået en skade i forbindelse med det... = svimmelhed
Jeg har myoser i nakke og skulder i invaliderne grad = svimmelhed
jeg har stress = svimmelhed
fibromyalagi = svimmelhed
borrelia = svimmelhed

He he så ingen læge tager mig alvorligt når jeg siger svimmel og aller mindst tager de mit øre alvorligt irreterende (jo nu har de sendt mig til tandlæge mhp kæbekirurgi ... øøøhhh )

Nå men det var ikke lige min svimmelhed vi skulle snakke om men da jeg ledte efter det der BBPV faldt jeg over en side omkring øre sygdomme og andet som kan give svimmelhed .. interessant .. så jeg lægger det lige her til jer andre... http://www.rigshospitalet.dk/menu/OM...dom+i+oret.htm


Også vil jeg høre om i nogen sinde har forsøgt jer med søsyge tabelletter det har jeg haft succes med i sær da jeg havde virus på balancenerven .. det hold sengen lidt mere i ro.. men hold da op man troede man var blevet sindsyg , min første tanke var ååååhhh åååhhhh er det her psykisk har jeg udviklet en forbi mod min seng... det var da ikke til at bære ...

Men nu er sengen og jeg rigtig gode venner igen he he
  Besvar med citat