Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2009, 23:58   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Razmo jeg tager den op igen og sender den til ham en af dagene her , skal bare lige i tænkeboks over det nye spørgsmål

Jeg er jo ikke længere på kontanthjælp men ikke fordi kommunen skaffede job det gjorde jeg selv , et skrub hammer forkert job der ikke op fyldte minimum af skånehensyn og som i dag er en medvirkende årsag til at mit helbred er mange gange forværret....

Og da vi kan se på svarene han har sendt til sf andet sted om flekser på ægtefælleforsørgelse/kontanthjælp/særlig ledighedydelse at det åbenbart ikke er vigtigt nok til at man gider at give de reele tal men bliver ved at hænge sin hat op på 2006 tal ,og da vi jo også nu har fået slået fast en gang for alle at ikke kun ydelser er forskellige men også de muligheder og rettigheder man har henholdvis på kontanthjælp og ledighedydelse ja så er det vist på tide med en ny skrivelse....

Dog syntes jeg at alle skal huske at når vi skriver til CHF om den umulige flekslov så skal vi ikke glemme at det er forligskredsen der også har mulighed for at gøre vores liv mere tålelig og det består af andre end regeringen så der er flere at råbe op
  Besvar med citat