Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2015, 00:43   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.802
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, det kan jeg godt..

Kære vasen

KL, Kommunernes Landsforening`s formand Martin Damm, V., borgmester i Kalundborg kommune overholder ikke Retssikkerhedslovens § 3 stk.2 omhandlende kommunalbestyrelsens pligt til at vedtage og offentliggøre sociale sagsbehandlingsfrister, til afgørelse.

Jeg har klaget til kommunalbestyrelsen i Kalundborg kommune, uden succes.

Jeg har klaget til KL, uden succes.

Jeg har klaget til Indenrigsministeriet, uden succes.

Jeg har klaget til Tilsynet, med en afvisning til følge. De bestemmer selv om de vil tage imod en klage. Uden succes.

k10 har i 2009 fået en lovskærpelse igennem Folketinget. Derfor skriver jeg som jeg gør: vi har selv ansvaret for udviklingen. Vi skal selv kæmpe!

Statsforvaltnings Tilsyn har givet mig et særdeles betænkeligt svar-- afvisning af den manglende overholdelse af Retssikkerhedsloven i Kalundborg kommune.

Derfor har jeg indklaget Kalundborg kommunes borgmester Martin Damm, V formand for KL for Ombudsmanden.

Med den dokumentation jeg har fremskaffet kan k10 ikke tabe ved Folketingets Ombudsmand, som pt er i gang med en udredning.

Jeg kan kun få Ombudsmanden til at se på sagen, når alle andre muligheder er opbrugt.

Læs her fra indlæg # 529 og fremover
http://www.k10.dk/showthread.php?t=5664&page=53

Her ser du klagen og den dokumentation jeg har fundet.

Derfor vil det undre mig, hvis k10 taber denne sag på gulvet.

Det drejer sig om vores retssikkerhed, som vi skal kæmpe for, hver dag.

Bare denne ene tråd om sagsbehandlingsfrister har taget 11 år.

Det er den første § som sagsbehandleren i en social sag overtræder helt bevidst.

Men vi vinder, du

Bedste hilsner

Peter

PS hvad drejer § 3 stk.2 sig om?

Eksempel.:

En ung spastiker, uden sprog, uden hjælp, skal til alle tider kunne få information på en given ansøgning om hjælp, således at han kan se præcis hvilken sagsbehandlingstid har til afgørelse.

Spastikeren, uden sprog, skal ikke først spørge eller skrive om, hvilken frist en ansøgning har. Eksempelvis en ny kørestol eller udskiftning af invalidebil. Han skal kunne kende sin sagsbehandlingstid på FORHÅND inden han afsender sin ansøgning, fastsat af POLITIKERNE og ikke sagsbehandleren

Men embedsmænd har gjort en let ting meget svær og kommunerne bruger alle ulovlige kneb til at forhindre borgerne at kende sin sagsbehandlingsfrist iht Retssikkerhedslovens § 3 stk.2. Såre simpelt!

Men se selv ulovligheden og fortæl mig hvilken sagsbehandlingstid, spastikeren har i Kalundborg kommune.
https://www.kalundborg.dk/Om_kommune...arfrister.aspx

Sidst redigeret af phhmw; 25-10-2015 kl. 01:16.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat