Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2016, 14:04   #388
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Statsautoriserede socialrådgivere, debat på Facebook

https://www.facebook.com/mettevalent...61665121721704

Mette Valentin

Vidste du

- At manden som lægger rørene på dit toilet, han skal være autoriseret for at måtte gøre det - kan stilles til ansvar såfremt han gør det forkert - og kan fratages sin ret til at lægge rør - hvis han er dårlig til det - alt imens de som indstiller din nabos børn til tvangsfjernelse, ikke hverken skal være autoriseret eller besidde specifikke faglige kompetencer - og ikke kan stilles til ansvar for fejl, injurier og løgne - og vedvarende kritisabelt dårligt udført arbejde!

Synes du, at det er OK?


Dawn Shed Wagonmaker Nej! Det er fuldkommen vanvittigt!

Allan Hansen Som Dawn siger

Charlotte Poffler NEJ det er absolut IKKE ok.. det er menneskeliv de leger med

Lis Pilgård Nej
Synes godt om · Svar · 1 · 2 timer

Ole Kvist no way.....

Gitte Christensen nej det er ikke iorden

Palle Pedersen Nej

Peter Hansen

Udskrift af min byggetilladelse til mit kolonihus:

BYGGETILLADELSE TIL UDFØRELSE AF AFLØBSANLÆG.

I et hertil fremsendt andragende af 2.august 2001, anmodes om tilladelse til at udføre afløbsanlæg på ejendommen.

matr. nr 9æ af St. Magleby

Tilladelsen gives hermed. Arbejdet skal udføres af autoriseret mester, eller af personale tilknyttet denne mesters virksomhed. Arbejdet skal udføres i nøje overensstemmelse med kommunens anvisninger og Dansk Ingeniørforenings normer for afløbsinstallationer.

Alle afløbsledninger skal synes af forvaltningen inden tildækning foretages.

I henhold til omstående meddeles afløbstilladelse på betingelse af:

12 tekniske punkter bla.:

Arbejdet må ikke påbegyndes førend godkendelse foreligger fra vandværket. Autoriseret VVS-installatør skal til- og færdigmelde arbejdet.

Underskrift

Afd. arkitekt & Civilingeniør

MEN NÅR EN SOCIALRÅDGIVER BEHANDLER EN TUNG BØRNESAG BLIVER DER IKKE STILLET NOGLE KRAV OM PERSONLIGT ANSVAR OVER FOR LOVGIVNINGEN.

Eva Jutta Fobian Det total rigtigt og godt forklaret.
Og nej det er IKKE ok.
Det er dårlig retssikkerhed....Se mere

Marianne Ernø Nej det er helt ude i hampen !!""

Mariane Synøve Smed Nej det synes jeg bestemt ikke, men jeg vidste godt at det er sådan ��

Christian Kjærulf Sygt system , bund rådden Humørikonet frown

Wiebke Zickert Nej det er ikke i nærheden af ok.
Synes egentlig heller ikke om sammenblandingen af "omsorg" og penge der ligger hos kommunerne

Reza Javid God pointe.

Aleksandra Nicolaidis Ha ha

Peter Hansen Målet med denne debatråd må være, at få danske socialrådgivere til at BEGYNDE at debatterer det at være statsautoriseret, med personligt ansvar over for lovgivningen. Det vil tage tid, lang tid at implementere og vil blive mødt med enorm modstand. Men ...Se mere

Jens Kamstrup Larsen Hvor har du det fra, Mette.? Ingen kan da indstille andres børn til tvangsfjernelse. Det er en lang faglig proces, hvor familien i givet fald er gennem mange samtaler med forvaltningen, før en afdeling muligvis indstillet til socialudvalget, at et barn bør tvangsfjernes. Inden det har frivillig anbringelse været på tale.
Ved behandlingen i det sociale udvalg har familien en advokat til rådighed. Og der skal deltage en dommer, som træffer afgørelsen.
Desuden skal sagsbehandler og psykolog være tilstede.
Hvem af disse mennesker er amatørerne?

Endelig er der jo en. grund til handlingen.
Somme tider kan den være akut. Men så følger den nævnte proces efterfølgende.

Når en smed skal se på vandrørene, så er der formodentligt noget galt med dem.
Man tvangsfjerner ikke børn for sjov.

Tina Ruberg Jens har du en sag i kommunen så kan du tale med om det. Mette ved hvad hun taler om. Børn lider og loven følges aldrig

Jens Kamstrup Larsen Jeg har arbejdet med det i 35 år.

Mette Valentin Gid det var som du beskriver her Jens - men det er det ikke

Jens Kamstrup Larsen Det er kun en brøkdel af lovkomplekset.

Hvad går denne shitstorm ud på?

Mette Valentin Jens Kamstrup Larsen -jeg er erfaren socialrådgiver mm - jeg kender udemærket systemet og det lovkompleks det bygger på.

Tina Ruberg Hver sin mening Jens ud fra erfaring og viden. Spørg politiker Karina Adsbøl og hun giver os ret

Jens Kamstrup Larsen Jeg har lagt lidt af lovkomplekset ind på Mettes side.
Det kan ikke ligge her.
Det har intet med hver sin mening at gøre.
Eller at genere borgere.

Det handler om barnets tarv.

Tina Ruberg Og barnets tarv følges aldrig. Kan tydeligt læse og høre hvilken side du er på

Peter Hansen Jens Kamstrup Larsen. Personligt er jeg ked af, at netop du betegner denne lille tråd som en "shitstorm". Men hvis du har 35 års erfaring inden for området kan du muligvis hjælpe mig personligt da jeg mangler svar på et eneste spørgsmål: Hvor blev alle anmeldelserne af til kommunerne, hvor konsekvensen er og var ubærlig. Bornholm-sagen

Vejle-sagen

Rebild-sagen

Esbjerg-sagen:

Ny Brønderslev-sag:

Brønderslev-sagen

Sønderborg-sagen

Tinglev-sagen:

Videbæk-sagen

Tønder-sagen

Mern-sagen

Odense-sagen
Hvem havde anmeldelserne i hånden sidst? Hvem besluttede, at der ikke skulle vurderes videre endsige en børnefaglig §50 undersøgelse? Hvem tog ansvar for alle disse anmeldelser? Hvor befinder disse sig i dag? MVH

Tina Ruberg Og Aalborg og Hjørring der har også kørt en del sager Peter Hansen

Tina Ruberg
Tina Ruberg Et stort korupt system. Lyt så til hvad børn vil og støt dem der.

Peter Hansen Andre autoriserede, her sundhedspersoner, ønsker samfundet endnu mere offentlighed om, hvorfor ikke det samme for de professionelle, her socialrådgivere, der har med børn og unges fremtid i deres hænder? Som oftest bliver presset af omgivelserne. http://www.dagensmedicin.dk/.../tilsynslisten-og.../... & http://stps.dk/.../oplysninger-om-su...ner-samles...#
Oplysninger om sanktioner og autorisation samles i ét register
dagensmedicin.dk

Erling Thoft Nej, det er da helt hen i vejret!
Revolution N U!

Chris Winter Ikke kun det, de er ligefrem fritaget for alm. Gældene lov !

Chris Winter Jens Kamstup Larsen nu er jeg efterhånden træt af at høre på dig, og vil gerne inviter dig på tur ud og se virkelighedens verden !
Synes godt om · Svar · 26 min.
Peter Hansen

Hilsen Peter

67.737
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat