Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2016, 17:15   #29
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Det har den muligvis altid haft. Jeg har været ude for SÅ meget - unødigt meget benspænd. Hvis formålet virkelig var at spare - så hjalp de måske folk.
Nu pukker de på, at jeg er asperger.
Ja, desværre er der mange på KH, som ser fleksjob tilkendelse, som en meget bedre mulighed, og det var det muligvis også da reformen blev indført.

Men der er løbet meget vand i åen siden dengang og i dag vil jeg mene at det er nærmest det samme - om du er på KH eller ledighedsydelse, især hvis man er over sidste udløbsdato.
Jeg husker hvor, meget du håbede på at blive tilkendt fleks og din tiltro til, at alt ville blive nemmere.

Jeg troede også det var Juhuuuuu, men jeg blev klogere. Når man er så syg, at man tilkendes fleks svarer det i min verden til at lade en barn slikke på slikkepinden og smide resten i skraldespanden. Og så kan barnet stå og græde, mens far og mor siger. Nej, du får den ikke. Du har været uartig.
Det er som med seniorførtidspension - en narrehat, der kun giver sagsbehandlere og det øvrige cirkus smør på brødet.
Der er kun en måde at få fred på og det er førtidspension, men som vi alle ved er det kun for de meget få. Og det handler ikke om hverken arbejdsevne eller diagnose, men om du får sagt de rigtige ord på det rigtige tidspunkt og den eller de personer der skal vurdere dig. Min datter beder mig ofte om, at stoppe kampen, men min retfærdighedssans kan ikke lade være. Vi slider os selv op i kampen mod Stasi.
Sikke et kernevelfærdssamfund vi har. Vi har et velstandssamfund, for de i forvejen velstillede. Resten kan få en røv at trutte i. De der har skal mere gives o.s.v

Sidst redigeret af vasen; 22-09-2016 kl. 17:18.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat