Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2014, 19:18   #1463
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
SÅ skal du blande noget VG i....lidt af gangen....da det "fortynder" smagen og giver mere damp..

Din væske er blandet op...i ca 70 PG og ca 30 VG og det giver noget mere smag end feks 50/50 blanding..

Så hælder du lidt VG i ja så kommer du nærmere og nærmere en 50/50...

Dette vil ikke fortynde din væske da den vil blive tykkere...men den vil smage af mindre...

Mener også der findes en "aroma" man kan komme i som flader alle smage ud...men det nemmeste vil være at proppe lidt VG i...

Gør du det uden nikotin i ja så vil din samlet nikotin mængde falde lidt...hvis jeg ikke tager helt fejl..

Det er ihvertfald mit bud på det...men nu blander jeg ikke væsker selv...så måske det var værd lige at vente på JH og Mand kommer med et svar...

Jeg har godt nok aldrig set en tank der ikke kan skrues på et batteri fordi den er skæv...men okay derfor kan de vel godt findes...jeg har bare aldrig hørt om det..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat