Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2015, 00:20   #2008
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Tusinde tak for svar web

Så vil jeg helt sikkert prøve den mini sub, så jeg kan prøve noget med lidt mere power og damp.

Tak for links

Som du selv skriver, så vil jeg også gå efter mods hvor jeg kan skifte bats i, det er billiger og nemmere i længden og har fortrudt at vi ikke gjorde det, da vi købte de mvp 20 watt.

Jeg har faktisk kigget lidt på den lille segelei 30 watt, først og fremmest fordi jeg ikke ønskede en kæmpe mod og for at starte stille ud, med watt i den lave ende men bliver jeg bidt af den Kanger sub mini, så kan det godt være at jeg vil prøve en med lidt mere power

Nu efter jeg læste hvordan du hiver dampen direkte ned i lungerne, så prøvede jeg det selv. Slap af mand! Det gav et godt rush og meget mere damp samtidig gav det en ro i kroppen som jeg har savnet siden,at jeg røg rigtige smøger. Normalt så sidder jeg faktisk og damper hele tiden, men da jeg prøvede direkte ned i lungerne, så fik jeg faktisk ro på rygetrangen og for første gang i lang lang tid lagde jeg min mod fra mig og følte at rygetrangen ikke pressede på, som den normalt gør. Tusinde tak!!
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat