Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2007, 10:24   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mokassine du har du sagt det til din læge og hvad sagde denne ?

hvis jeg var dig så ville jeg bed sagsbehandleren om at få hendes krav på skrift samt efter hvilke lov hun mener at hun har lov til at forlange det hvis det er i mod lægens råd...

Du kan evt skrive til hende ...
Citat:

Ang vores samtale (skriv dato du var til samtale )

Du oplyste mig under samtalen at jeg skulle tage sovepiller og at det var et krav fra din side.

Da jeg risikere at få det både dårligere og blive afhængig af disse piller, så vil jeg bede dig om at du på skrift gentager kravet, og hvad det skulle hjælpe mig at tage dem.

Derudover vil jeg gerne have at du skriver efter hvilke lov du kan forlange af en borger de tager en bestemt type medicin også selv om det er stik i mod hvad deres læge siger.

Til sidst vil jeg også gerne have at du oplyser mig om hvilke ekspertise du er i besiddelse af siden du kan bedømme mit helbred og alemen tilstand og derefter fortælle mig og min læge hvilket medicin jeg skal tage ...

Med venlig hilsen
Hvis du skriver noget ala det så kan både du og din læge nemmere forholde jer til problemet , og det er sådan noget som du uanset hvad der videre sker (tror din læge kan få det stoppet ) er godt at have på skrift mht videre forløb ...
  Besvar med citat