Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2013, 15:15   #17
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis den evaluering var lavet og bare manglede at blive sendt til kommunen...ja så skulle den være taget med i behandlingen...

Det ligger der også principafgørelser på....

Du kunne iøvrigt selv aflevere papirer helt frem til din ressourceprofil var blevet opdateret...

Det er rigtigt at de ikke indhenter nye papirer eller undersøgelser....men hvis der var lavet en evaluering...ja så skulle den været taget med..

Det du med rette kunne klage over...til borgmesteren...den manglende vejledning i forhold til den paragraf 17 du ville søge...hvis altså at du havde fortalt dette til sagsbehandleren...

Får du noget ud af dette...nej sikkert ikke..men det er for dårligt at de ikke vejleder ordentligt som de jo SKAL ifølge loven...
Omtalte evaluering blev jo ikke lavet før den 3/1-13 og ikke den 20/12-12 som aftalt, ergo kan kommunen jo ikke sige bagefter, at havde jeg søgt den 20/12-12 så havde evalueringen som blev lavet den 3/1-13 blevet lagt ind i min sag, hvis jeg havde søgt via paragraf 17.

Hvordan mener du, at jeg kunne ligge ting ind i min sag efter man har opstartet en pensionssag på en paragraf 17 ?

Det handler ikke om at jeg skal have noget ud af det, det løb er kørt, jeg vil bare behandles med respekt, det er skam alt og alle kan fejle, kommunen, dig og mig osv. men når der så popper ting op i en konklusion fra min klage til borgmesteren som at min sag blev stoppet i december 2012 da min jobkonsulent vurderede at min sag ikke kunne nå at blive afsluttet inden 1/1-13 og derfor valgte hun at flytte mit arbejdsevaluerings møde fra den 20/2-12 til den 3/1-13 tænker jeg, HVAD ... da dette var jeg ikke klar over var grunden til man flyttede mit møde fra december 2012 til januar 2013 og loven er jo klar på dette område.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat