Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 15:42   #1328
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Trex...det som det drejer sig om når man skal holde op med at ryge de alm smøger...

Det er at du får dit nikotin behov dækket via din ecig...

Får du det ja så er det meget nemmere at lade den alm smøg være...

Hvor meget nikotin er du på i mg...

Ja har set flere steder hvor man kan købe i mindre flasker for at prøve de forskellige smage så man ikke skal smide 10 ml ud pr smag man ikke kan lide...

Her er et eksempel på et sådan tilbud http://www.esug.dk/?ItemNo=40029 OBS!! har lige set at de åbenbart kun har 16 mg der.....så du skal lige finde et sted hvor de har den dosis du bruger..

Jeg har selv handlet meget hos Esug.dk og alt er som det skal være der...ens pakker kommer som regel 2 dage efter bestilling alt efter hvad man bestiller..

Undersøg selv hos de forskellige forhandlere så du får det du vil have...der kan måske være nogle der er billigere end esug...det var bare et eksempel...

3 ml er nok det mindste du kan købe...ihvertfald hvad jeg har set...

Men ang de der alm smøger og hvis du vil stoppe...ja så prøv evt at forhøj din nikotindose og se om ikke det får dig til at lade de alm smøger være...

Tag det fra en hærdet eksryger...det virker og man kan sagtens plus det er så nemt så du tror det er løgn...
Personligt havde jeg prøvet alt for at stoppe..hypnose, alle de der nikotin produkter der findes...nåle i ørene osv osv...intet virkede...
Så jeg var derhenne hvor jeg bare var kommet til at jamen jeg er en ryger med stort R....60 smøger pr dag....og jeg kunne ikke gøre noget ved det....

Lige indtil jeg startede med det her damp....og jeg startede på 26 mg nikotin....og det var nok til mig...til at stoppe...men ved at der er nogle som først stopper når de får 36 mg..
I den tråd om undersøgelser om e-damp...ja der vil du kunne finde en undersøgelse som siger at man skal helt op på 50 mg før det er det helt samme som en alm cigaret...

Nu kan man ikke bare lige købe med de høje mg...men så må man få en der blander til at hjælpe en...men nu ved jeg ikke hvor meget dit er på...men kan det lade sig gøre...så forhøj dit indtag lidt så du får dit behov fuldt dækket...og så gider du ikke de alm smøger mere...ihvertfald hvis du ligner alle os andre som er stoppet på denne måde..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat