Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2015, 21:22   #2053
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tro mig jeg har prøvet rigtig forskellige....også forskellige mærker inden for samme smag....

Jeg har kun kunne finde en Virginia....tobak smag....men den er hjemmelavet hos en jeg kender...

Den samme ven laver også min mentol smag....

Den eneste smag jeg har kunne lide...altså som jeg har købt i en butik....ja det er flavourtecs jordbær smag....

Jeg har hørt fra rigtig mange at den og den smag er bare helt fantastisk....og når jeg så prøver den....ja så kan jeg ikke lide den...

Utroligt så stor forskel der er på mennesker og smag...lige i dette tilfælde ja der er det irriterende....

Normalt er det jo meget godt at vi alle har forskellig smag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat