Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2015, 08:55   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan virkelig mærke jeg vakler mellem - skal, skal ikke! Og skifter holdning flere gange om dagen.

HELDIGVIS ved tidligere skole godt, at jeg er bekymret, og de ved også at jeg ikke tager beslutningen, før end jeg har talt med den nye skole.
Så efter den samtale, er jeg måske blevet meget klogere, og ved lige nøjagtig om han skal eller ikke skal.

Men den nye skole henvender sig overhoved ikke. Jeg fik besked sidste Mandag om, at de godt kunne tage ham. Og skolerådgiveren sagde, hun ville skrive den nye skole skulle kontakte mig omkring et formøde. Men det er ikke sket. Så det virker ikke som om noget skal gå hurtigt.....

Jeg talte med min søn om det i går aftes, og han vil jo stadig helst på en lille skole med få elever (a la dagbehandlingsskole), og syntes jeg skal kæmpe kampen, og at vi skal droppe ideen med en folkeskole. Og så alligevel skriver han til hans kammerat, om de kan følges til skole (den nye), hvis han skal gå der Så han er også pisse forvirret og ved ikke hvilket ben han skal stå på....og er iøvrigt også meget farvet af det humør, han nu lige er i, når vi tager diskussionen op.

Så jeg venter indtil jeg har fået mere besked på det møde - så kommer der jo nok en mavefornemmelse, der giver mig overblik nok til at tage den endelige beslutning.

Og så skal det måske lige nævnes, at jeg udelukkende taler positivt om det nye skoletilbud, og lader ham ikke mærke mine egne frustrationer. Jeg er meget sådan, det lyder da spændende, og det ligger jo tæt på, og jeg kan komme derhen på 10 minutter hvis du har brug for det, og vi skal alle sammen nok hjælpe dig osv osv osv
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat