Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2017, 20:52   #230
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Tak for feedback Misty.

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Jeg ved ikke om det bare er mig, men når man f.eks. skriver at en laver noget ulovligt, kan det så ikke kategoriseres som injurier, medmindre en anden indstands vurderer hændelsen ulovlig?
Det er ikke en person, det er mange personer, og i min sag har jeg nævnt dem.

Så længe jeg kan bevise det, er det ikke injurier. Så er det fakta og sandheden. Har fået det bekræftet.
Har et par jurister og advokater i mit netværk.

Kommunens og Ankestyrelsens jurister og advokater "vurdere" som det passer dem.
De står heller ikke personligt til ansvar over for loven, så det kan de blive ved med. Og de ved det...

Og Ombudsmanden er også tavs, hvad der igen så sent som i dag blev påpeget inde på FB. Hvorfor mon dog...?


Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Svarer det ikke til at man deler et billede og navn på en, og skriver "xxx har stjålet 100 kr fra mig". Men det er vel op til politiet/en domstol at afgøre.
Sku da ikke hvis der er en masse vidner eller det blev video optaget.

I min situation har jeg lydoptaget hvad der blev sagt.

Og mht de ulovlige afgørelser, først den fra faglig koordinator Hxxxx xxxxxxx Jobcenter Lærkevej og jurist Bx xxxxxx xxxxx CF 2. kontor er de klokkeklare ulovlige..

De er bare ligeglad...

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Og kio, du skriver flere gange at du ikke er uddannet i jura. Så hvordan ville du med 100% sikkerhed kunne sige, hvad der er lovligt eller ulovligt?
Meget simpelt Misty, hvis man kan dokumentere:

Hvis der åbenlyst lyves = ulovligt
Hvis der åbenlyst bedrages= ulovligt
Hvis loven åbenlyst ikke overholdes = ulovligt
Hvis der åbenlyst manipuleres med "tekst" eller formuleringer = ulovligt
Hvis der åbenlyst ikke forholdes til ALT hvad ens læge har skrevet.

Kan så specificere det, men har nok at se til...

Er i gang med en sidste mail incl dokumentation til Ankestyrelsen, de skal have den inden 14 dage.

Problemet er bare at de ALLE er ligeglade, og politikerne heller ikke påtaler dette og ingen står til ansvar eller bliver retsforfulgt..

Men forsøg på at true alm gode borgere, som har passet deres arbejde og liv,
det rør mig ikke mere... Hvis systemet vil gøre mig og mange andre borgere retsløse, bliver følgerne nok også derefter...

Sidder så og ser nyhederne, hvordan københavns kommune vil tvangssende kontanthjælpsmodtager, folk der er syge, til Lolland kommune... og det skulle være lovligt... Tak for kaffe en bananstat vi er ved at udvikle så til.

Skal vi så bare sidde passivt hen og "følge" disse ledere og deres lovgivning...
Fanme nej...

Jeg bliver gerne "Martyr" så dette vanvid kan stoppe, det er ligesom vi bliver bombet tilbage til 1500 tallet, hvor folk var retsløse, er det et sådan land vi vil efterlade til vores børn ?

Læs evt mere her: https://www.facebook.com/groups/101795103800021/
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat