Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2015, 22:23   #2015
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Webmaster

Jeg forstår godt hva du mener med de o-ringe og tænker også at set er nemmere at lave dem kraftigere og stærkere pga den store størrelse i forhold til mini og nano. Jeg syntes alle Kanga sub tankene er spændende og føler lidt jeg har dummet mig, efter at have set vids på youtube med dem.

Jeg burde have købt en nano til at bruge i byen og hvis den havde virket efter min smag, så derefter have købt en plus model til hjemme brug.
Jeg oplever tit folk taber hagen, når jeg kommer med min mvp med en iclear 30s monteret og syntes at den er kæmpe stor.

Jeg har et par gange prøvet at tage alm ego twist osv med når man er i byen,men syntes bare ikke der er ret meget skrald og smag i dem, når man kommer fra mvp'en.

Ang mvp Pro, der kan jeg sagtens følge hvad du mener med at have et par ekstra bats med, grunden til at jeg nok holder lidt ved mvp er fordi at den har virket super godt og har virket, da alt andet damp grej vi købte bare ikke fungerede ordentligt.
Vi har haft vores mvp 2.0 i ca 1 år nu og det er først nu de er blevet trætte i batteriet og de er alligevel blevet brugt hver dag, fra morgen til senge tid og det syntes jeg er super godt klaret. Plus vi har købt 2 powerbanks på hver 13000 mah til at lade den med, hvis man ikke er hjemme.
Plus hvis vi skal ud og købe et mod, skal vi både have lader og bats hvis du forstår mig?

Jeg ved godt separate bats og lader er det bedste og billigste i længden, skal bare lige over den sjat penge man skal af med for at komme igang

Jeg skal nok skrive når jeg har modtaget og prøvet de sub tanks
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat