Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2009, 06:45   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Havedammen,

Tak for dit svar, jo jeg har smset med en veninde om "problemet". Som hun siger så vælger man jo mere eller mindre selv de ferier man vil tage på med ens børn når man er skilt. Dog syntes jeg at det er ærgerligt at det ikke bliver en ferie 100% på børnenes vilkår. De havde forventet at skulle afsted og hygge med deres far, det "når" det sikkert også, men han vil også være ude at fiske meget af tiden.

Jeg vil tage den op med ham med at vi lige konfererer med hinanden inden vi taler med børnene om evt. planlagte ferier. Jeg ville da heller ikke bryde mig om at han blandede sig i mine planer, men vi er trods alt forældre til vores fælles børn og har fælles forældre myndighed.

Det er ikke en "ny mor" de skal være sammen med, det er hans kammerats kone. Hun er sød nok og har selv 2 piger på 6 og 11 år, hvor vores er 11 og 13 år. Den store af vores er så en dreng.

Du har ret at man også kan vende sådanne problemer med venner og familie, men ofte syntes jeg at familien (måske heldigvis/naturligvis) er tilbøjelig til at tage mit parti og nærmest er klar til sønder bombe min eks. Det er lidt ærgerligt for min eks og jeg har et rigtigt godt samarbejde og jeg er jo ikke interesseret i, at han skal bebrejdes for de valg han tager for ham og børnene. Desværre for ham, så er han tilbøjelig (som andre mænd ) til at glemme, at tænke sig om over hans beslutninger. Fx. er det nu også en ferie for børnene, og hvad med vores datter, som har haft en angst periode hvor hun var meget afhængig af, at han var i nærheden, det er lidt svært at vide om han har tænkt herpå og det vil jeg tale med ham om.

Jeg har sagt, at jeg er nødt til at vide i hvilket omfang han har tænkt sig, at han skal være sammen med børnene på ferien og om han har tænkt på, at de vil savne, at være mere sammen med ham, jeg ved at de savner ham meget selv når han er på arbejde (som han også er 2 ud af 3 weekender). Selvfølgelig skal han arbejde, men når der så er ferie og man skal ud at rejse så gælder det jo om at være sammen 100 %. Han bør tænke over om det er hans ferie eller er det børnenes ferie. !!

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat