Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2010, 15:38   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg kender ikke sagsbehandlingstider på lolland men kommunen skal offentligøre sagsbehandlingstider desværre er det bare ikke lige noget de har lyst til ...

Tror det bedste du kan gøre pt er at skrive til din sagsbehandler ..

Skriv

Da jeg den og den dato søgte hjælp til medicin og endnu ikke har hørt noget fra kommunen af skal jeg bede om at blive henvist til hvor kommunens sagsbehandlingstider fremgår, samtidig skal jeg gøre opmærksom på retssikkerheds loven § 3 stk 2...

Jeg vil gerne have PÅ SKRIFT at vide hvornår jeg kan regne med at min ansøgning er færdigbehandlet



Og sørme om ikke lolland var en af dem der var der endnu (de laver om hele tiden så det bliver svært at følge med, men det er der nok en grund til )

Men i din kommune er det en måned de har .. husk efter den måned at ved afslag skal du have en ankevejledning og anke det ..

Husk også lige at hvis du har medicin udgifter på over 16000 om året har du mulighed for at gå til din læge og bede hende eller ham om at søge kroniker tilskud til dig på den måde kan du maks komme til at betale ca 3400 om året .. de 16000 er inkl. ctr

Sidst redigeret af Hejdien; 24-01-2010 kl. 15:44.
  Besvar med citat