Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2013, 15:31   #24
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Jeg forstår dig mht til flere lægeskift og de problemer de medfører. Jeg var også selv meget tilbageholdende med at skifte igen, og rigtig, rigtig bange for ikke at blive taget seriøst.

Men det lægehus jeg var tilknyttet var helt, helt ude i skoven, de gamblede med mit liv og helbred, så jeg måtte sige stop.

Jeg har tænkt mig at klage over den behandling jeg har fået, for jeg synes det er fuldstændig grotesk, at man som læge opfører sig så grimt overfor patienter/kunder.

Så har jeg også sort på hvidt, samt en officiel afgørelse på hvorfor jeg ikke ønsker at blive behandlet af denne, for mig, åbenlyst ukvalificerede læge.

Og min tanke er, at bare fordi man har taget en lang uddannelse er det altså ikke ligmed man er lynende dygtig til sit job.

Ligesom vi andre altid får slynget i ansigtet hvor taknemmelig vi, år efter år, skal være for vores kontanthjælp, så har samfundet også betalt og forsørget de højt-uddannede og dermed højt-lønnede menneskers uddanelse mv i mange, mange år.

Jeg har RET til min kontanthjælp, for jeg har knoklet som jeg ved ikke hvad i mange år, betalt min skat som alle andre, høj og lav.
Bidraget til samfundet, og nu blev det så mig der havde behov for hjælp.

At man så kan få lov at sejle sin egen sø i årevis på en offentlig ydelse uden at blive udredt og afklaret, kan ALDRIG nogensinde blive mit problem, for det er ikke mig der bestemmer hvordan bureaukratiet arbejder, eller skal vi kalde det "opretholder sig selv uden at give nogen form for resultater."

Husk det er stadig ikke os, der ikke har en berettigelse til at være her.
Det er det groteske, rigide, dræbende bureaukratiske system der har kørt syge mennesker så langt ud, at vi nu står her, hvor man ikke engang tør skifte læge.

Med liv og helbred som indsat igen.

Jeg er dybt rystet over hvordan din læge behandler dig, FibroMcs. Det er på ingen måde iorden, og jeg håber du kan sige fra overfor det.

Det er direkte overgreb på en borger.

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat