Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2014, 15:37   #22
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det er meget enkelt...

Kære Reno og andre.

Nøjagtig, de samme regler, som vi andre lever og lever godt med, ude i samfundet og de enkelte arbejdspladser.

Det kan være en medarbejder ved kassen i Netto.

Det kan være den praktiserende læge.

Det kan være, som jeg, statsautoriseret flymekaniker.

Vi kan lave fejl, have en dårlig dag, være uheldige og lave fejl.

Derfor bliver vi jo straffet i ordet bedste betydning, men der findes en konsekvens, hvis kollegaen til stadighed er fræk og uhøflig over for kunderne.

For mit tilfælde bliver mine fejl registreret og gemt. Hvis jeg stadig laver fejl og jeg ikke følgen den lovgivning som Luftfartsmyndighederne og/eller Folketinget, så bliver jeg straffet og i værste fald fyret. Sjælden idømt bøde eller hæfte, men muligheden foreligger.

Den mekanisme kendes ikke generelt for offentlig ansatte, derfor ser vi de sammen embedsfolk - kommune gøre fuldstændig, som de ønsker.

Helt uden konsekvens!

Dokumentation for dette, skulle vist ikke være nødvendig at beskrive.


Men hvad der foregår for tiden er fuldstændigt uacceptabelt, hvor bevidste omgåelser af Folketinget`s lovgivning, Bekendtgørelser, Vejledninger, Ankestyrelsens Principafgørelser, Hyderbreve fra ministrene fuldstændigt tilsidesættes, dette vil fortsætte i en uendelighed, inden for det offentlige, indtil befolkninger begynder at tænke på andet end lige sig selv og sine 3 x ferie om året.

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 03-11-2014 kl. 16:11.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat