Se enkelt indlæg
Gammel 27-07-2009, 18:05   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
nå, så fik jeg endelig afsendt en mail til min fagforening, min sædvanlige rådgiver havde ferie, så jeg fik en anden at skrive til.
jeg benyttede lejligheden til at spørge om hvorfor de rådgav deres medlemmer til at opgive at klage over sygedagpengestop, og bare lade det køre i kontanthjælpsafsnittet, når det jo tydeligvis satte deres medlemmer i en dårligere situation. så må jeg se hvad svaret bliver på det.
og jeg bad om hjælp til at afgøre om jeg skulle anke beskæftigelsesankenævnets manglende stillingtagen til sygedagpenge, eller om brevet skulle forstås som at jeg selvklart skal tilbage til sygedagpenge indtil de har lavet deres arbejde rigtigt og truffet ny afgørelse.
og jeg bad om hjælp til kontakten til kommunen og om hjælp til bisidder/partsrepresentant.
samtidig har jeg i dag fået mail fra en venstre politiker i Odsherred, som gerne vil høre mere om hvordan systemet fungere omkring sygemeldte. jeg har selv haft skrevet til dem, for et er jo hvordan de politikkere får forelagt et problem omkring jobcenteret og deres overforbrug af ressourcer, og noget andet er hvordan det fungere ude i blandt brugerne.. et er gode intentioner og noget andet virkeligheden for os som bare bliver smidt rundt og snydt.
så nu venter jeg spændt igen.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat