Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2012, 21:10   #681
Spritex-1970
Ved at vænne sig til K10
 
Spritex-1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2012
Lokation: Planet Earth
Indlæg: 12
Styrke: 12
Spritex-1970 er ny på vejen
Mand, Tak for velkomsten.

Synes ventetiden føles lang, kan næsten ikke vente med at komme igang med at dampe.

Har brugt en del af ventetiden, på at læse noget mere om selvblanding af væsker, og har desuden set Stig's video om hvorledes man mixer den ultimative Menthol. Det kribler faktisk i fingrene efter at lave den selv allerede. Jeg må dog hellere beherske mig, så længe jeg ikke aner om damp overhovedet er noget for mig.

Kan læse mig til at selvblandings væsker primært består af, Nikotin væske, PG væske, VG væske, samt aroma/essenser, samt nogle gange demineraliseret vand. Så langt så godt. Nu er det bare det at umiddelbart virker det jo ret harmløst ift. alm cigaretter og de ca 4000 tilsætningsstoffer. Jeg ved godt at der stadig kører en heftig debat, om sundheds risikoen ved dampning, men sådan er det jo med så meget.... MEN nu har jeg så lige nærstuderet indholdet af de væsker jeg har bestil fra Esug, og jeg er noget forundret over at kunne læse flg :

Ingredienser:

<> Smags essens < 5%
<> Olie fra tobak blade < 5%
<> Nikotin (fra tobak blade) < 3%

<> 2,3,5-Trimethylpyrazine < 1%
<> 2,3,5,6-Tetramethylpyrazine < 1%
<> 3,5-Dinethylpyrazine < 1%
<> 2-Acetypyrazine < 1%
<> 2-Methyl butyic acud < 1%
<> Terp ineol < 1%
<> Ethyl maltol < 1%
<> Guaiacol < 1%
<> Acetyl pyridine < 2%
<> Octalactone(gamma) < 1%

<> Vand < 10%
<> Propylene glycol > 65%
<> Glycerol < 20%


Undskyld mit sprog, men hvad fanden er nu det for noget stads (markeret med rød) som er blandet i de ryge væsker jeg har bestilt

Spørgsmål:
Helenekr, er proceduren mht opladning af Itaste batteriet, den samme som med Twist batteriet ?
Spritex-1970 er ikke logget ind   Besvar med citat