Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2013, 14:19   #13
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Det firma jeg har, har intet med plejeopgaver at gøre.
Det er kun rengøring og tøjvask. Til tøjvask får de også meget længere tid - næsten dobbelt op. Det har aldrig været nødvendigt at bruge den ekstra tid,
Indkøb får jeg via en indkøbsordning.
Og de er der langt fra den tid - jeg er visiteret til plus, at de heller ikke gider
at ordne det hele, jeg er visiteret til. For der er faktisk tid nok til at kunne klare det mest nødvendige i et roligt tempo, for der er der nogle, der godt kan finde ud af og sjovt nok har de uddannelser som pædagoger, lærere og sygeplejersker.

Jeg er flexibel som person og villle aldrig forlange, at de skulle blive der tiden ud - men her er der klart tale om, at der er nogle brådne kar i firmaet -som helt bevidst udnytter det. Jeg tror da heller ikke, at indehaveren er klar over det men de laver jo heller ikke kvalitetstjeck.

Men nu har jeg kæmpet for at få en af dem tilbage, som var ok for ellers ville jeg have skiftet over til en anden.

Jeg synes, at det er ærgerligt og trist at skulle bruge de få kræfter på noget, som ikke burde være nødvendigt. Og trist, at der er nogle grådige mennesker, som udnytter det og tror, at man er uintelligent og dum - fordi man har brug for hjælp! Jeg orker bare ikke at tage kampen op med dem.
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat