Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2012, 16:33   #189
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja det er lidt dyrt i opstartsfasen, men sammenligner man nu med niko.... af div art på markedet til rygestop, hvor der langt de fleste falder i efter kort tid, så er e-cig altså ikke dyrt.

Og akupunktur, og laiser i ørene osv... de 2 har gemalen prøvet og det holdt ikke en gang en måned, men kostede mere end en måneds forbrug. Laiser i ørene har jeg også prøvet og det havde den stik modsatte effekt, og blev skyld i en stigning på ca 5 stk (som har holdt ved lige siden) så det var DYRT!

Med e-cig er trods alt en eller anden "garanti" for at man som minimum skærer ned på ens smøger, selv for mig som ikke har nogen intentioner om at holde og var ekstrem skeptisk er forbruget faldet til 1/3 del på under en uge, i dag er har jeg røget 2 og en sjat, og oven i været temmelig nervøs.

Jeg har været til et ganske harmløst... hyggeligt... møde, for første gang siden jeg er kommet ud af systemet har jeg præsteret at tage til en møde med en myndighed helt alene, og uden at blive angst, jeg er lidt stolt af mig selv *ss* det skal så dog siges at jeg kendte indholdet af mødet på forhånd og det var SÅ harmløst at det enlig slet ikke var nødvendigt at holde, men vi var enige om at det nu alligevel var rat nok at få evalueret knægtens skoleår, oven i var de 2 fra skolen 2 mennesker jeg føler mig i godt selskab sammen med, og jeg stoler på dem, så det var ganske uformelt Men det ændrer ikke på at jeg gjorde det!

Og se nu der nu går jeg OT igen, den tråd her altså, den er bare SÅ hyggelig *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat