Se enkelt indlæg
Gammel 06-07-2009, 09:51   #6
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
Hej Enteneller !

Jeg har et langt livs erfaring, har selv problemer og får medicin, men har ikke et barn med behandlingskrævende psykiske problemer, men et barnebarn der har døjet meget ( cutter ) .

Men angående dit barn Enteneller, så tænker jeg på om i og det gælder både barnet far og du har anelser om årsagen; for det er det allervigtigste at finde den, hvis det er muligt.

Der sker rigtig meget i hovedet og faktisk også med kroppen i den alder hun har.

Kan hun, som så mange andre børn, gå rundt med tanken at det kan være hendes skyld at hendes forældre ikke er sammen mere.------------- Kan det være noget i skolen---------- er der kommet en ny elev, eller en ny lærer,-------- er det sket pludselig, eller er det kommet over længere tid------- har hun venner/veninder----- bli´r hun påduttet at hun skal være stor,---- du skal selvfølgelig ikke svare mig på spørgsmålene, de er kun stillet for om muligt, at i forældre selv kan finde årsagen, ved at i snakker med hinanden om hende og til en vis grad også med barnet, hun må endelig ikke føle det er et problem for jer, for så bli´r det for alvor et problem for hende, men hun skal jo også vide at i bekymrer jer om hende.


Jeg har selv ingen bivirkninger (andet end nattesved (måske er det alderen) ved mine 40 mg. om dagen. Dog må jeg hellere få det ordineret gennem en psykiater.


Denne sætning fik mit hjerte til at slå ekstra hårdt, for du kunne vel da ikke komme i tanke om bare at give dit barn af din medicin------ nej selvfølgelig ikke, det gør en ansvarlig mor ikke, men sætningen fik mig til at advare dig. For jeg fornemmer du er desperat over den situation i er i, og i den tilstand kan man komme til at gøre noget der er helt galt.

I øvrigt ved du jo også som selv bruger af medicin at det ikke virker med det samme.

Mit barnebarn blev hjulpet hos en privat psykolog med det samme, da ventetiden var ½ år, og med naturmedicin vi selv fandt frem til, og så var der et fag i skolen hun blev fritaget fra, da læreren i faget moppede hende.

1½ år efter kom hun på efterskole og og blomstrede op og har fået fine karatere også i det fag hun var fritaget fra i folkeskolen.

Håber mit indlæg kan bruges til noget for jer, ønsker virkelig din datter får det bedre, med eller uden medicin.

Venlige tanker fra Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat