Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2009, 23:57   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Børn, angst og medicinering.

Hej,

Jeg vil høre her om, der er nogle, der har erfaringer med deres eller deres venners børn eller families børn m. angst.?

Min datter på 10 år har desværre de sidste par uger døjet med noget angst. Vi havde hende ved en børnepsykolog for ca. 2 uger siden og fik talt om den udløsende hændelse.

Psykologen mente derefter at der ikke var behov for yderligere samtaler og at det hele blot skulle "bundfælde" sig. Efter at det er blevet sommer ferie er det hele dog blevet omend værre og vi opstarter nu psykolog igen andetsteds via min eksmands helbredssikring.

Jeg vil høre om der er nogle her på K10, der har erfaringer med børn og angst. Jeg lider selv af generaliseret angst og kan følge min datter i mangt og meget. Jeg er dog i tvivl om vi også skal til psykiater for evt. medicinering. Findes der mon specielle børnepsykiatere ?? Og hvad med medicinering af børn. Jeg er naturligvis ikke meget for det, men jeg ønsker jo heller ikke at hun skal have det dårligt.

Puha det er ikke nemt når det er børnene, og der er bestemt heller ikke bare lige at få en tid hos sin læge for at få en henvisning, det var sku nemmere hvis hun havde brækket benet vil jeg mene!!. Ja undskyld, men jeg syntes nu nok at det burde rykke noget stærkere når det er børn man har med at gøre, jeg kunne først få tid 4 dage efter jeg ringede og bookede, bare for en henvisning til psykolog.

Ser frem til at høre om erfaringer og råd. PFT.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat