Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2007, 12:26   #1
santos
Ved at vænne sig til K10
 
santoss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: Hobro
Alder: 62
Indlæg: 13
Styrke: 18
santos er rigtig godt på vej
Unhappy et lille nødråb

HEJ jeg kan bare ikke finde ud af noget, jeg er opereret i ryggen og det gik ikke godt, jeg har smerter hele tiden og mit ben forsvinder under mig jeg går med kryk hele tiden, det bliver aldrig bedre det er 2 år siden nu. jeg har haft 4 sagbehandler, jeg har været på et kursus der hedder ny start, godt kursus med det var optræning og lægerne siger jeg ikke må træne, lige nu har jeg været på et forløb på 3 uger på reva hvor jeg skulle studeres, de kunne godt se jeg fik det værre og værre men alligevel mener de jeg skal i arbejdeprøvning? men de ved ikke som hvad. jeg var selvstændig med egen butik som jeg måtte lukke. de 3 uger har bare været hårde jeg har fået meget mere ondt, og spiser flere piller. der er 2 overlæger, en speciallæge, og lægekonsulenten de mener alle jeg ikke kan klare et arbejde, hvad skal man da gøre efterhånden, jeg er ked at at komme i arbejdeprøvning og så blive helt ødelagt,(jeg er ikke god til at sige nej, jeg knokler bare på) så jeg skal ligge når jeg kommer hjem.
hvad gør man for at få fred
santos er ikke logget ind   Besvar med citat