Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2017, 14:47   #9
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Vovse

Så fik jeg dagens smil, tak. Måske skulle alle gøre netop som du skriver, så kommunalbestyrelserne rundt omkr. i landet ikke mer kan foregive azt stille sig uvidende om den manglende retssikkerhed i deres forvaltning, så kan man jo altid sidenhen overveje at drage dem til ansvar efterfølgende.

Vil dog forslå flg. rettelse i din gode ide m. tekst, således at kommunalbestyrelsen afkræves et konkret svar:

"Kommunalbestyrelsen i xx kommune

Da min sagsbehandler på Jobcenter xx åbenlyst tager lov om Retssikkerhedsloven meget alvorligt, skal jeg hermed anmode kommunalbestyrelsen om, at behandle "x sag" iflg. LBK nr 1345 af 23/11/2016 § 3 og § 5 snarest muligt.

Hvis byrådet mod min sagsbehandlers forventning ikke kan behandle ovennævnte sag, forventer jeg, at byrådet udøver sin pligt til at reagere, hvis der inden for forvaltningen konstateres en ulovlig adfærd. I dette tilfælde manglende overholdelse af Retssikkerhedenslovens ovennævnte paragraffer og Forvaltningslovens §7 på Jobcenter xx.

Svar på ovenstående bedes sendes til nedenstående adresse.

Med venlig hilsen

xx

cpr. nr."


Hej Vasen

Jep, en undersøgelse om hvorfor den langt mindre tilgang af seniorFP siden jan. 2014 kunne nemt gøres, ikke mindst pga. det meget lille antal, der har fået tildelt den, se f.eks. fra denne artikel fra Altinget 29.12.16:



http://www.altinget.dk/artikel/13732...lidte-seniorer

Og samtidig skal man nok også medregne, at sådanne undersøgelser på hele gruppen trods denne er ret lille, jo kan være ødelæggende for Ankestyrelsen "fantastiske" egne undersøgelser på ca. 25 sager, hvorefter de udtaler sig om tendens for hele området trods sagernes langt større antal.

Mange hilsner

Gunvor
Tak for linket og dine kommentarer
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat