Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2010, 23:40   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
Skal jeg forstå det sådan, at der er ok at skrive

K10 siger, at overgreb på små børn er helt iorden

men ikke Superhoax siger, at overgreb på små børn er helt iorden

Selvom det er fuldstændig uden hold i noget som helst.

@Hejdien, jeg mener ikke, at førstnævnte er ok.: Men det gør du så åbentbart.

Jeg mener at når man skriver ovenstående, så må man kunne tåle noget den anden vej.:

Men det gør du så åbentbart ikke.

.

Jeg håber så bare at du er ligeså principfast hvis det skulle ske, at det er K10, der bliver tilsvinet (som ovenstående).

Jeg kan så hviske dig i øret, at jeg - som nu - nok vil tillade mig at gå i rette med personen en enkelt gang - og mene, at pågældende I situationen altså må tåle sin egen medicin.


superhoax hvis du siger og skriver K10 er helt det ene eller det andet , så vil jeg da bede dig om at dokumentere og påvise det og hvem er K10 ? mig og dig og admins eller ?

Siger du jeg er en gusten type , så vil jeg sige det er et angreb på mig og hvis du læser de to forgående indlæg så er det jo det jeg skriver om og ikke om holdninger eller noget , det er det at du kalder nogen for gusten type ...

Og nu har jeg så skrevet det for sidste gang, der er ingen grund til at hverken du eller jeg får lukket den her ret interessant tråd ved at sidde her og kævles over det , jeg har ikke anmeldt tråden jeg syntes bare set i lyset af de sidste par gange der er lukket tråde for at angribe og navnekald andre bruger at jeg lige ville huske dig på reglerne

GÅ EFTER BOLDEN , EMNET , OG IKKE MANDEN ...


Men nu vil jeg læse det med indhold heri og så vil jeg vente og se om admins selv ser tråden du har ikke kaldt nogen for noget siden det indlæg og jeg mener ikke at det her emne skal ødelægges af vores uenighed... så igen jeg lader den være op til admins og husker dig (faktisk venligt ) på at man ikke må angribe personer her og komme med navne du kan ikke vide noget om hvem der er en gusten type her .. og det er det jeg reagere på ...

Vil du kommentere yderligt på det og hvis du ikke forstår hvad jeg mener så er du velkommen til at skrive en pb til mig.. vil igen ikke ødelægge tråden og nu vil jeg læse de andre indlæg hav en god aften.