Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2012, 19:07   #19
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nocturne Se meddelelser
Hej

på deres hjemmeside ligger denne pdf:
http://www.incita.dk/data/files/pdf/...aleforloeb.pdf

måske gør den dig klogere. Det drejer sig om afklaring af dine muligheder.
Tak nu har jeg set det - det var lige præcis det jeg frygtede. Det kan de godt glemme alt om, jeg kommer desværre nok til at skabe mig hysterisk, hvis de overhovedet begynder at snakke med mig om hvilke jobønsker jeg har og hvilke kompetener jeg har. Jeg kommer til at kaste op i hovedet på hende. Jeg har jo for pokker ikke nogen jobønsker mere fordi jeg langt om længe har accepteret, at jeg er syg og aldrig kommer til at arbejde. At skulle holde en samtale om den slags er at tisse på folk. Hvis hun overhovedet indikere at det handler om at få mig ud på arbejdsmarkedet så går jeg hjem og pakker en kuffert til den lukkede og der bliver jeg så til den dag de lader mig være i fred. Jeg er så kæmpe kæmpe træt af det her og jeg er helt derude, hvor jeg snart afleverer mine børn på forvaltningen og ligger mig ned og rådner op. Det her er bare ikke noget værdigt liv for mig og mine børn. Øv.

Jeg håber håber at hun taler lige ud af posen og fortæller mig hvad det lige præcis er de har fået til opgave fra jobcenterets side.

Det jeg undrer mig lidt over er, at jeg hører til på Nyropsgade og det er normalt dem der sender mig ud i div. afklaringsforløb, men dette forløb er bestilt fra musvågevej, så jeg tænker lidt om jeg alligevel ikke skal prøve at slå lidt koldt vand i blodet og finde ud af, om det her handler konkret om at vurdere min arbejdsfunktion i et forløb, da alle de andre forløb jeg har været i ikke er endt ud med en reel arbejdsprøvning men blot individuelle samtaler, hvor de ikke har ment at jeg kunne klare en arbejdsprøvning ude i et rigtigt erhverv. Måske er det her et beskyttet værksted eller hvad det nu er de kalder det og så må jeg tage den derfra. Er bare så smadret at jeg knap ved hvordan jeg skal kunne klare at dukke op sådan et sted, men jeg må se hvad det er de vil denne gang og bede om at få alt på papir - jeg vil have formålet på skrift og en sygeopfølgningsplan.

Tusind tak for hjælpen
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat