Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2007, 11:31   #23
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
lægekonsulenternes ulovligheder

Jeg har lige opdaget flere indlæg, som jeg først ser nu.
Jeg tror nok, at Ellen Ryg Olsen syntes godt om min bog, men hun ville ikke skrive forord, på grund af det med navnene.
Som offentligt ansat læge kunne hun risikere aldrig mere at få job, hvis hun anbefalede min bog. Det skal hun ikke lastes for.
Jeg sendte bøgerne til Mette Frederiksen engang sidst i august. Og jeg har mailet med hende, men hun vil ikke tage disse problemer frem. Som det fremgår af bogen, så forværredes vores i situation i 1998, da socialdemokraterne var ved magten, mens Karen Jespersen var socialminister. Da blev det bestemt, at man ikke skal bruge de uafhængige speciallægers udsagn, men kun udsagn fra læger, som ikke har set os, for de skal ikke udvise omhu og samvittighedsfuldhed, fordi man kalder dem "Papirlæger" og har fritaget dem for ansvar.
På den måde er alle partier infiltreret i dette fuks, og alle har en interesse i at skjule det.
TV2 har udvalgt mig til at være talsmand for Ny Alliances medlemmer og kommer og spørger om jeg stadig vil stemme på dem, hve gang der sker noget. Jeg har sendt materiale til ny Alliance, men de vil vente til senere med at se på det, og de har ikke rigtigt noget socialt program. Derfor vil jeg heller ikke stemme på dem. Det sagde jeg også sidst TV2 var her, men det blev klippet væk.
Baastrup har jeg ikke nået at sende en bog til, desværre. Line Barfoe bad jeg selv om at mødes med, for hun kom med en udtalelse i et interview om min bog.
Jeg skal til møde på Invalideorganisationerne med den sociale konsulent Kirsten Plambech den 8 nov. Jeg ved ikke hvad der kommer ud af det.
Alle de store aviser, incl Ekstra Bladet har fået bøgerne til anmeldelse. Ingen gider læse hvad det går ud på. På Politiken sagde de, at de ikke mente det vil interessere tilstrækkeligt mange af deres 100000 abonnenter. Undertitlen på bind 1 er: "Om korruption og magtmisbrug i den offentligfe sektor".
Vi skal bryde igennem den tykke dyne der ligger over Danmark, som hedder:"Hurra, vi har et skønt velfærdssamfund!" Ingen vil kende virkeligheden.
Men jeg håber stadig!!
Mange hilsner
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat