Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2012, 09:40   #162
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nåååå JA, gode batterier, hihihihihi.....

Uha, jeg ved ikke med de der tobaksvarianter - jeg damper nemlig slet ikke tobak - kender i tobaksvarianterne???

Den eneste tobaksvariant jeg selv kan lide, er USA mix, en VG'er som faktisk var den første jeg dampede - derefter gik jeg over til Red bull, men syntes den var for kvalm. Nu damper jeg mest lakrids, jordbær, tranebær, karamel, vanille - eller en blanding af dem.

Ved ikke om Marianne har nogle ''hitliste'' hvad angår tobaksvarianter - hun må jo have en føling med, hvad andre vælger og er glade for. Mener nemlig ikke selv hun damper tobaksvarianterne.
De tobakssmage jeg holder mig til er Marlboro og Tobacco fra Totally Wicked og køber 250-500 ml flasker ad gangen. Det er dem der kommer nærmest til min tidligere rygning. Derudover og blandet med, holder jeg meget af menthol også fra TW. Jeg har været på den med at skulle blande alle mulige smage: appelsin - den var forfærdelig, kaffe - adr! - lakrids - nogenlunde, vanille - udløste slemt kvalmeanfald.
Jeg er nok så konservativ, at jeg holder mig til det jeg kender og kan lide ved at ryge, nemlig tobakssmagen og menthol. Alt det andet bliver for nørdet.
http://www.totallywicked-eliquid.co....e-product.html
Forresten tak for dit link til pink-mule Helene. De er noget billigere end hvad jeg tidligere foreslog her - på nær liquid i store mængder.
Jeg har hidtil brugt Tornado Tank, og har været ked af at atomiserne hurtigt blev svagere, men så fandt jeg dette link i går om hvordan man får liv i en sløv atomiser
http://www.pink-mule.com/F__LIV_I_EN...64_888366.aspx
jeg fandt skruetrækker, pincet og vand frem og fulgte instruktionerne, og sørme - nu har jeg et par gamle atomisere der virker tilfredsstillende igen. Så jeg er nærmest lykkelig.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat