Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2015, 15:19   #6
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Føler virkelig med dig og din søn, og vil på ingen måde være endnu en "klogeåge"...

Er der nogen som helst mulighed for at din søn feks vil kunne overskue at være med i den almindelige skole med støtteperson i een enkelt time om dagen?
Jeg tænker at det måske vil kunne gøre noget godt i forhold til at han selv oplever noget succes, at der bliver taget hul på et samarbejde, at han får en hverdag ligesom andre med skolegang (bare kortere - meget kortere), at han måske får så meget tillid til støttepersonen at der evt kan lægges et frikvarter til tiden, og at der måske på sigt kan lægges lidt mere tid på - en enkelt dag om ugen måske? og at han på den måde arbejder med og får succes med bla at skifte fag - fra dag til dag er det jo formentlig forskellige fag?
Tænker at han har så hårdt brug for at opleve noget succes i forhold til skole, at det måske var/er en mulig middelvej?
Det vil så også være muligt for skolen at få lavet den ppv? hen ad vejen?
ååhh nu håber jeg ikke du misforstår mig eller bliver helt øv her, det er så ufatteligt følsomt og svært når det er vores børn det handler om, ønsker jer alt det bedste
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat