Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2011, 12:19   #17
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Hej c.l.e.o.
Ja jeg har brugt uddannelsen jeg fik i revalidering på HKI men det er ikk alt arbejde jeg kan lave.
Jeg og de andre elever mener ikk vi fik lært nok på HKI. Dengang var der 100-200 elever i revalidering på HKI håndværksskole for at få erhvervs-uddannelse.
Vi var utilfreds med at personalet på værksteder havde ikk længere tid nok til at uddanne elever da HKI blev til et jobfirma. Derfor skrev vi en klage.

Der var osse andet elever var utilfreds med.
På et værksted har de en mærkelig mand i beskyttet beskæftigelse. Han kan finde på at hive elever i arme eller klemme elever så hårdt at de skriger av av. Personalet har vist osse problemer med den mand har jeg hørt. Utroligt at elever må finde sig i at blive tyraniseret af vold-sykopat !
Når den mærkelige mand sad i kantinen snakkede han om ulækre ting når vi andre spiste.
Han var altid sur og kunne bruge en hel pause på at sidde og tale negativt.

Direktør lavede forbud mod kaffemaskiner på jobfirmaet HKI. Personalet fik så gratis kaffe men elever og folk i arbejdsprøvning skulle købe dyr kaffe i kantinen !
Vi var osse utilfreds med høj pris på maden i kantinen.

Da HKI flytter fra Borgervænge til Glæntevej er alt kaos fordi nye værksteder slet ikk er bygget færdige. Derfor går der lang tid før vi igen kan arbejde og lære noget.



Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat