Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2013, 09:58   #1
louisesparadis
Piskesmælds offeret......
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Lokation: odsherred
Alder: 42
Indlæg: 15
Styrke: 12
louisesparadis er ny på vejen
Question kontanthjælp og kapital erstatning

hejsa alle I kloge mennesker

sidder lige og surfer rundt, og var på ASK for at læse noget om mén grad erstatning, og har lige flg. spørgsmål til jer, som jeg håber at I kan hjælpe med min historie kort: blev påkørt i nov. sidste år, og fik der et kronisk piskesmæld, som jeg stadig går sygemeldt med, skal snart igang med min mén grads sag, og da smerterne er kroninske(smerter og den sovende fornemmelse samt hovedpinen) er jeg spændt på hvad mén bliver udregnet til....
  • kan man få kapital erstatning hvis man er på kontanthjælp, var på kontanthjælp før ulykken, og jeg mener at min piskesmæld nu gør det sværere for mig, at komme i job, gennemføre evt. uddannelse mv
  • er de 8035kr. fast beløb for hver méngrad over de 5%, eller er man berettiget til mere?
  • hvad er jeg berettiget til udover sygegodtgørelsen på 180kr. dagligt, samt evt. mén godtgørelse? er ikke selv ulykkes forsikret, sagen går igennem ham der påkørte mig forsikring selskab (HF forsikring)

håber her er nogle kloge hoveder, overvejer en advokat, men vil først se hvilken hjælp I kan give mig her

Ha en dejlig dag

mvh.:
Louise

ps.: gode råd mv. modtages gerne
louisesparadis er ikke logget ind   Besvar med citat