Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2009, 12:30   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Er godt gal i skralden :-(

hejsa nu har jeg fået lavet 2 neuropsykologiske undersøgelser og de er stadig ikke gode nok siger kommunen, nej hvor er jeg gal det kan da ikke passe at de ikke kan læse ud fra mine vurderinger at det er flex med henblik på pension at jeg skal have men det er det samme de siger om de papir fra psykologen og min praktiserende læge at de ikke er gode nok også med alle mine praktik/arbejdsprøvning de er ikke gode nok men så når man spørger dem hvad der er galt kan de jo ikke lige svare på det, kun at de ikke er gode nok. Havde jo lige håbet på at når jeg fik lavet nr 2 undersøgelse at de så kunne bruge den også men nej desværre men som jeg fik at vide da jeg var til undersøgelse kunne han ikke forstå hvorfor jeg skulle have lavet en ny da den gamle er varigt gældende og det viste sig også at resultaterne blev det samme med test som sidst nej nej nej hvis kommunen ikke kan finde ud af at læse ens papir synes jeg de skal tage kontakt til dem der har undersøgt en isteden for bare at sige de ikke er gode nok også man ikke kommer nogle vejne.
Har som sagt været i systemet siden jeg var 18 men de kan stadig ikke finde ud af det selv om mine forældre har snakket med dem også hvad det drejer sig om og de har som sagt alle papir fra diverse læger,psykologer institioner osv.
Håber snart der kommer en ende på alt det her og jeg kan få min pension.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat