Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 19:13   #1334
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja jeg er så lykkelig fordi jeg er stoppet med at ryge at jeg tænker på det hele tiden...det er første tanke jeg får om morgen og jeg vader med et smil på munden ind i stuen...

Men jeg har ikke rigtig den trang til alm cigaretter og det har jeg ikke haft siden den dag jeg stoppede...

Jeg kan dog have en frygt for at jeg vil begynde igen hvis jeg ikke kan dampe mere...ikke fordi jeg har lyst til de alm cigaretter men pga nikotinen....men jeg ved det ikke for jeg har ændret mine vaner helt grundlæggende....

Jeg behøver ikke have noget i hænderne hele tiden mere.....jeg kan feks tage ned og handle i et par timer uden endda at tage min ecig med....hvilket ville være totalt utænkeligt at jeg kunne tage nogen steder i bare 5 min uden at jeg skulle have min pakke smøger med...

Så det gælder vel om at få effektivt brudt de vaner....også dem efter maden og når man køre bil osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat