Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 18:07   #1332
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja jeg har nok misforstået dit tidligere indlæg så....for jeg troede at det var generelt hele tiden du havde lyst til de smøger...

Men så er det jo fantastisk at du har fået købt den iclear30S...måske du skulle overveje at købe et par stykker mere...de kan jo lægges rundt omkring så man ikke hele tiden skal slæbe rundt på dem...

Jeg har feks både her hvor jeg opholder mig om dagen og så inde ved min seng...ikke at jeg bruger den særligt tit der men den er rar at have hvis nu man skulle få trangen...

En tank kan jo også gå i stykker...man kan tabe den osv...men det kan du jo overveje...

Hvis du forsætter med at "blive skæv" når du damper...ja så kan du evt forsøge at gå den anden vej og sætte det lidt ned...man skal bare passe på med ikke at komme forbi den grænse hvor man så får trangen til en alm smøg...

Det gode ved at "blive skæv" når man damper...ja det er at så kan der gå længere tid imellem man damper...men man skal selvfølgelig ikke få det dårligt når man damper...men så længe det er er "skæv" lig med godt...ja så er det helt fint...men er det for meget ja så måske lidt ned i mg...bare ikke for meget...det kræver nok at man prøver sig frem...

Personligt har jeg været skide heldig at ham der har hjulpet mig i gang ja han har nogenlunde vist hvad jeg skulle bruge i mg...

Jeg fik det godt nok dårligt de første timer da jeg gik i gang...men det gik hurtigt over og jeg har ikke været dårlig siden og jeg kan også godt mærke den "rus" man får når man lige får trukket vejret igennem ens iclear...men det er en god rus...lidt lige som når man ikke havde røget i lang tid og så fik en smøg...

Men fedt at du fik købt den tank...og den ser også ud til at passe konen he he
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat