Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2009, 02:37   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna ja det var en god ide jeg tager en bærbar med og ser om ikke vi kan fange sønnens internet fra fælleshuset hvis der lige er nogen § der skal slås op(han bor tætter på fælleshuset end jeg) , jeg prøver at skrive et udkast til dig Huldra til i morgen aften så kan du få skrevet evt rettelser og misforståelser om i det og så kan vi få indput og gode ideer fra andre på tirsdag

Jeg tror det er mere end vigtigt at få skrevet til både sagsbehandler om at du forventer at få dine sygedagpenge tilbage samt et skrifteligt afslag på det hvis ikke de mener at du er berettiget til det , sådan at du også kan anke igen igen hvis ikke de vil gå med til det ..


Hvor kunne det være skønt lige at vinde i lotto mit største ønske i alt det her er selvfølgelig retssikkerheden der pt er helt af h til , men en ting der også kan sætte mit p** i kog så er det tanken om at kommunen kan smide folk på kontanthjælp og så visitere til fleks og på den måde lave et a og et b hold af flekser , så huldra alfa og omega for dig må og skal lige nu være at komme tilbage på sygedagpenge så de ikke kan sætte dig som kontanthjælps flekser og evt skriv til den politikkere du har kontakt til hvad der sker med dig og din fremtid og din familie hvis du feks ikke får sygedagpenge tilbage,,

Kors hvem der var advokat eller havde råd til at hyre ...jeg må spille lotto
  Besvar med citat