Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2015, 10:42   #8
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Vil ikke starte en ny tråd, men det er stadig svært at få svar fra min sagsbehandler. Han har dog beklaget én gang og så sker der alligevel forsat ikke noget, har nu ventet 1 måned på svar på endnu en mail og aner ikke om jeg er forlænget hos anden aktør igen

Nu tænker jeg at jeg vil skrive en klage til jobcenterchefen. Er dog lidt bekymret for om det vil skade min sag ? Dybest set er det vel også chefen, der er med til, at medarbejderne ikke har så travlt De taler og forhaler i hvertfald ens, på mit jobcenter, så nogen højere oppe, må have haft dem på kursus....

Er det den enkelte medarbejder man skal klage over eller mere generelt ?

Glemte også lige.... plejer jeres sagsbehandler at sende en oversigt over sagen hvis I skriver mails. Ved de skulle gøre det på sygedagpenge, ved telefonisk kontakt, personligt fremmøde. Hvad kan man forvente i et afklaringsforløb, når " kommunikation " foregår på mail ? Kan se at når jeg skriver til min sagsbehandlers arbejdsmail, er de tidspunkter hvor der tidligere ikke er svaret. Nu skriver jeg selvfølgelig til jobcenterets offiecielle mail ;-)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hvad betyder det her i øvrigt ? :En revalidering eller forrevalidering kræver, at du er omfattet af forlængelsesbestemmelsen i sygedagpengelovens §27 stk. 1, punkt 1? Jeg spørger om jeg kan blive bevilliget en forrevalidering nu, i stedet for at forblive i afklaringsforløbet, med udsigt til en praktik og han citerer de paragraffer, der gjorde t jeg mistede mine sygedagpenge, men det er nu knap et år siden ?? Kan han henvise til afgørelsen fra den gang?

Sidst redigeret af de7smådværge; 10-11-2015 kl. 11:02.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat