Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2017, 01:06   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Vasen

Jeg er ikke uenig med dig langt hen ad vejen, MEN hvis sagsbehandler ikke kender et min. af lovgivning de arbejder indenfor, så må de altså efter min mening finde sig et andet arbejde. Hvis man som SB støder på noget nyt, er der jo ikke noget odiøst i at sige til borgerne: "Det vil jeg lige undersøge, hvordan vi kan hjælpe dig bedst og så vende tilbage med et konkret svar." Så kan SB'erne enten søge hjælp hos teamleder el. jurister.

Men der er faktisk et andet indlæg, hvor bruger herinde har copy pastet svar ind fra en SB påg Peters meget udførlige anvisninger på fremgangsmåde.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=35321

Trods dette vælger SB, at gå i rette med 2 måske forkert anvendte ord fra bruger og ikke mindst (undskyld mig: guddødeme om SB så ikke linker til lægehåndbogen, som bedste kilde til FP lovgivningen) udviser total mangel på imødekommenhed omkr. den aktuelle situation at få gjort opmærksom på en principafgørelse, som vedrører den aktuelle sag, som skal i pensionsnævnet.

For mig handler sådanne situationer ikke om, hvorvidt man er bekendt med lovgivningen (uanset hvor kringlet og omfattende den er), men ren og skær uvilje mod at samarbejde med borger og ikke mindst sørge for at sagsbehandlingen går hurtigst og bedst muligt for denne.

Men så kan de mange borgere, der bliver udsat for den slags nøl og modvilje jo ikke synge i kor: "Så gik der tid med, vi fik noget at bruge tiden til".

Det ville da også være en skam, hvis sådan en god gammel kending gik i glemmebogen.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat