Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2014, 01:18   #1413
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, jeg er heller ikke til vodka fortyndingen - der var her for nogle år siden, hvor ALT bare blev fortyndet med vodka, whiskey, cognac ect, føj for den lede! Syntes det gav sådan en led bismag......
Den gang rensede folk også deres atomizere i vodka, men jeg tror det var sådan noget....overgearet noget, det klingede da også hurtigt af igen.

Men jo, PG er absolut det bedste af fortynde med. Men et mix af væsker er også fint, dog er der nogle væsker med smage der ophæver hinanden, så man pludselig sidder og damper noget uden smag, hahaha........det har jeg altså prøvet mange gange!!

Mine gode erfaringer er fx tobak blandet med vanilje, karamel, kanel, det går an og så virker tilsætningerne som krydderier der pifter lidt op, eller runder en skarp smag lidt af...

Mine dårlige erfaringer er mest i frugtsmagene, her ophæver de utrolig hurtig hinanden, hvis der kommer flere bær eller frugtsmage i tanken.

Alle tobakssmage og frugtsmage, kan omvendt godt tåle et pift menthol eller mint.....uden at ophæve smagene.

Personligt er jeg jo en VG pige - jeg har flere væsker med ren VG, som er super milde og gode og som jeg godt kan lide at dampe engang i mellem. Men de er meget tykke, og hvis man har tanken med ud om vinteren, så bliver det endnu tykkere!!!
Så når man har en tyk væske der let brænder på, så er indholdet af VG nok højere, så kan man måske lige spørge forhandleren om de har den med en højere PG.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat